GJ Dé HR-Partner
1998 tot 2006
Wortels in de glastuinbouw
De basis van ons bedrijf is gelegd in 1998. Onze wortels liggen in de glastuinbouw en aanverwante sectoren en dus kozen we voor de bedrijfsnaam Green Job. Al snel bleek die naam de lading van onze activiteiten niet meer te dekken. Green Job werd GJ Personeelsdiensten.
Groeispurt
In onze beginjaren opereerden we vanuit een etage in Poeldijk. Na een flinke groeispurt werd die etage te klein en was uitbreiding nodig. We bouwden de benedenruimte om tot kantoor annex kantine. Maar de ontwikkelingen gingen hard en we waren al snel toe aan een volgende stap. In 2006 verhuisden we naar Monster, waar we een pand betrokken dat beter paste bij onze professionele aanpak.
2006 tot heden
Uitbreiding van diensten
De telefoon stond niet stil. We openden kantoren in de regio’s Rotterdam, Haaglanden en Eindhoven. Bovendien vroegen klanten steeds vaker of wij - naast het reguliere uitzenden en payrollen - meer personeelsdiensten konden leveren. Natuurlijk speelden wij graag in op die behoefte en in de loop der jaren zagen de afdelingen Verzuim, Salarisadministratie en Werving & Selectie het levenslicht.
Nieuw hoofdkantoor
De GJ Groep is zich blijven ontwikkelen. Onze producten, diensten en manier van werken stemmen we steeds weer af op de wensen van onze relaties. In 2018 was het tijd om onze innovatieve en moderne kijk op personeelsdiensten een moderne jas te geven: we verhuisden naar een nieuw hoofdkantoor in Naaldwijk. Een fijne plek, waar wij je graag ontvangen. En sinds 2019 maakt KGU Recruitment uit Hilversum onderdeel van de groep.
Eigenaar aan het woord
Twintig jaar heb ik leiding mogen geven aan dit mooie bedrijf. Ik ben er trots op dat het nu door een managementteam wordt aangestuurd, op een manier die past bij deze tijd. Dit enthousiaste en kundige team geeft leiding aan een harmonieuze en betrokken groep medewerkers, die met veel passie en hart voor de zaak de naam GJ Groep hooghouden.
Blijven ontwikkelen
Ik vind het een mooi proces om te zien dat GJ zich blijft ontwikkelen en vernieuwen in het HR-vakgebied, waaronder een gecertificeerde arbodienstverlening, een samenwerking met JPT gericht op preventie van stress gerelateerde klachten en extern vertrouwenspersoon. Daarnaast was het winnen van MKB Westport Notarissen Ondernemersprijs in 2021 een geweldige prestatie.
Volwassen bedrijf
Het was niet eenvoudig om mijn ‘kindje’ los te laten. Maar dat kindje van toen is nu een volwassen bedrijf met een uitstekende reputatie en een mooi track record. Een bedrijf dat helemaal klaar is voor de toekomst en dat ik dan ook met een gerust en trots hart overlaat aan het management en alle medewerkers.
Remmert Keizer